safe-online

اجرای VPN روی سیستم از سرقت اطلاعات جلوگیری می کند

با خرید VPN و خرید کریو از حریم خصوصی خود روی اینترنت حفاظت کنید

safe-online

در حال حاضر اغلب افراد اقدام به راه اندازی و خرید VPN از خانه خود به ارائه دهنده سرویس VPN می کنند. آنها برای سال ها نرم افزار ضد ویروس، ضد تروجان، فایروال و مانند آن را برای محافظت از کامپیوتر و اطلاعات موجود در آن استفاده می کردند. اکنون، به نظر می رسد، بیشتر افراد نیاز به حفاظت خود در برابر دولت و سازمان های آنها دارند.

سازمان های دولت توجه زیادی به اتصالات اینترنتی دارند و تجاوز به حریم خصوصی بدون رضایت یا آگاهی آنها در حال افزایش است. اما مسئله حریم خصوصی  به مرور زمان در حال مطرح شدن است و مردم درباره آن خشنود بودند. جامعه ما در حال تبدیل شدن به یک حکومت پلیسی است و در همه زمان ها ما باید از خودمان دفاع کنیم.

شبکه های خصوصی مجازی

پاسخ به همه سوالات، استفاده از VPN است. بیشتر مردم در حال حاضر از VPN ها برای اتصال به شبکه های دفتر استفاده می کنند. اما شما می توانید از خرید VPN و خرید کریو ها برای حفاظت از اطلاعات خصوصی خود روی اینترنت استفاده کنید. شما ممکن است این کار را برای حفاظت از حریم خصوصی خود انجام دهید یا اگر شما در حال دانلود کردن اطلاعات کپی رایت شده هستید. در صورت تصمیم گیری برای راه اندازی VPN روی سیستم خود می توانید از parsvpn.online نیز بهره ببرید و برترین سرویس ها را در این سایت بیابید.

اطلاعات شخصی چگونه سرقت می شوند

این که آیا شما قصد خرید آنلاین یا رفتن به وب سایت های دولتی را دارید اطلاعات شخصی شما را آسیب پذیر می کند. سه مکان اصلی وجود دارد که اطلاعات در آن آسیب پذیر است: وقتی که روی کامپیوتر شما است، وقتی بر روی سرور در انتهای دیگر است و زمانیکه در حال انتقال روی اینترنت است.

شما می توانید مشکلات PC را با نرم افزاهای ضد بد افزار یا استفاده از فایروال ها رفع کنید. این فن آوری ها به خوبی قابل فهم هستند.

برای مشکل سرور، مانند اشکال Heartbleed ، شما باید به مدیران اعتماد کنید برای اینکه مسئولیت حفاظت از داده های شما را به عهده دارند. شما می توانید خطرات موجود را با تغییر مکرر رمز عبور کاهش دهید.

هنگامیکه شما از وب استفاده می کنید، PC شما اتصالی با سرورها در سراسر جهان ایجاد می کند. داده های شما PC را ترک می کنند و توسط کابل ها یا شرکت های تلفن به “نقطه مشابه ” حمل می شود، جایی که ارائه دهنده سرویس شما به ارائه دهنده سرویس جهانی متصل است و در نهایت سرور نیز به جای دیگر متصل می شود. از آنجاییکه اتصالات شما به سرورهایی در سراسر جهان می روند، تنها جایی که اطلاعات خاص شما را جمع آوری می کند گرفتن آنها از مودم شما در منبع است.

هر کسی که این جاسوسی را انجام می دهد نیاز به آدرس IP شما دارد و به شبکه ارائه دهنده سرویس شما دسترسی می یابد.

خرید VPN و استفاده از آن مانند استفاده از تلفن خانه همسایه است. این به شما اجازه می دهد به سرورهای وب با استفاده از آدرس های IP مختلف متصل شوید، که هیچکدام شنود نمی شوند. و برخلاف آدرس IP که توسط ارائه دهنده سرویس به شما داده می شود، شما می توانید آدرس IP را تغییر دهید که باعث می شود غیر قابل ردیابی باشید. بهتر از آن این است که شما می توانید اتصالات خود را رمزگذاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که حتی اگر خط همسایه آسیب دید اطلاعاتی که ارسال می کنید آسیبی نمیبیند.

بسیاری از ارائه دهندگان VPN ها را برای ما فراهم میکنند. اما اگر ارائه دهنده سرویس شما آدرس IP شما را به سازمان های دولتی بدهد اجازه دسترسی به اینترنت شما را بدهد، شما دیگر نمی توانید به آنها اعتماد کنید .

ارائه دهندگان VPN

در parsvpn.online تعدادی از ارائه دهندگان سرویس وجود دارند که همیشه به عنوان همسایه شما عمل می کنند و به شما اجازه خواهند داد که از کامپیوتر آنها برای راه اندازی VPN استفاده کنید. برخی از آنها رایگان هستند و برخی از آنها سرویس های دارای حق اشتراک هستند. نمی توان به سرویس های رایگان اعتماد کرد. آنها ممکن است اتصال شما را بدست آورند و اطلاعات کارت اعتباری شما را استخراج کنید. بهتر است از سرویس های دارای حق اشتراک استفاده کنید. آنها سرورهایی در سراسر جهان دارند. بنابراین اگر شما بخواهید مثلا از ژاپن متصل شوید می توانید این کار را انجام دهید. این زمانی مفید است شما نیاز به محتوایی مانند کتاب ها یا برنامه های تلویزیونی دارید که در منطقه خودتان قادر به دسترسی به آنها نخواهید بود.

به یاد داشته باشید که اتصالات VPN ممکن است از اتصالات معمولی کند تر باشند. دلیل آن این است که ترافیک شما ممکن است به این خاطر باشد که ترافیک شما راه طولانی تری را طی می کند و مسئله رمزگذاری نیز سربار می باشد بنابراین در برخی موارد ویدئو ها در اتصالات VPN به خوبی کار نمی کنند.

از VPN استفاده کنید تا گشت و گذار خود را امن کنید

راه اندازی VPN بسیار ساده است، شما فقط نیاز به نصب برخی نرم افزاها مانند OpenVPN دارید که ممکن است ارائه دهنده شما آن را فراهم کند. در parsvpn.online ما تمام اطلاعات لازم را برای افرادی که قصد خرید VPN و خرید کریو را دارند آماده کرده ایم، توجه کنید پس از راه اندازی فقط نیاز است زمانیکه می خواهید از آن استفاده کنید آن را فعال کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *