hide-mobile-ip

استفاده از VPN ها برای پنهان کردن آدرس IP

اینترنت سبک زندگی ما را تا حدی بسط داده است که بیشتر ما نمی توانیم از برخی از ابزارها دور باشیم. با توجه به گذشته، تعدادی کمی هستند که جرات فکر کردن به جهانی بدون اینترنت و تلفن های موبایل را دارند. اینترنت ارتباطات سریعتر، به اشتراک گذاری اطلاعات با شتاب بیشتر و دیگر مزایای مهم حیاتی را فعال کرده است.

خرید VPN به منظور پنهان کردن IP

بکار گرفتن تلفن های موبایل برای اتصال ما به اینترنت تجربه جذاب و سرگرم کننده ای را ایجاد کرده است اما باعث ایجاد وابستگی ما به این ابزار مدرن برای ارتباطات شده است. از دید منفی، درست مانند هر فن آوری دیگر؛ استفاده از تلفن های موبایل برای گشت و گذار در اینترنت دارای اشکالاتی است. این وضعیت توسط هجوم جرایم اینترنتی و دیگر کلاهبرداری های آنلاین تشدید شده است.

hide-mobile-ip

برای حفاظت تلفن همراه خود از مجرمان اینترنتی مخرب شما می توانید از خرید VPN، پروکسی یا خرید کریو و هر برنامه امنیتی دیگر استفاده کنید. با سر زدن به سایت parsvpn.online اطلاعات مفیدی درباره خرید VPN و خرید کریو بدست خواهید آورد.

چرا باید IP تلفن همراه خود را پنهان کنید

تلفن های موبایل معمولا از طریق کانال های مخالف و Wi-Fi عمومی که در حال رایج شدن هستند به شبکه ها دسترسی دارند. این گزینه شما را در معرض نگرانی های امنیتی قرار می دهد مخصوصا اگر شما از نقاط عمومی به اینترنت دسترسی دارید. در مواردی که شما خرید VPN را انجام نداده اید پس به طور ناخواسته خودتان را در معرض نرم افزارهای جاسوسی ، بد افزارها، فیشینگ داده های الکترونیکی، سرقت رمزهای عبور، سرقت هویت و شکل های مختلف از جرایم اینترنتی قرار می دهید.

چطور می توانیم آدرس IP خود را پنهان کنیم؟

خرید VPN

با عضویت به یک ارائه دهنده سرویس  VPN شما می توانید امنیت خود را با جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز به اطلاعات و داده ها تقویت کنید. یک VPN به دو روش از شما محافظت می کند؛ ابتدا با رمزگذاری داده ها قبل از ارسال آنها، در نتیجه مانع حائل شدن هکرها در اطلاعات طبقه بندی شده ارسال شده از تلفن همراه شما می شود. در مرحله دوم، خرید VPN به شما اجازه می دهد تا به طور ناشناس بوسیله پنهان کردن IP خود به گشتن در اینترنت بپردازید. به عنوان مثال اساسا زمانی ضروری است که شما می خواهید چیزی را از وب سایت دانلود کنید یا زمانیکه می خواهید به وب سایت های مسدود شده دسترسی یابید. به طور کلی، با خرید VPN هویت شما پنهان می ماند و ترافیک را رمزگذاری می کند و شما را قادر به گشت و گذار با آزادی، امینت و حفظ حریم خصوصی می کند.

خرید پروکسی

این ساده ترین راه برای مخفی کردن IP خود از یک سایت از راه دور است. به علاوه، این به شما اجازه می دهد تا هویت خود را از اپراتور شبکه موبایل یا ISP پنهان کنید. به طور مثال وقتی که پروکسی شما در خارج از کشور یا فایروال سازمانی شما واقع است، شما می توانید به سایت های مسدود شده دسترسی یابید. یک پروکسی به عنوان یک واسط بین دستگاه اتصال شما و سایت از راه دور کار می کند. در اصل، پروکسی ترافیک وب را منحرف می کند. این عمل دستگاه موبایل شما را از خطرات مرتبط با ایجاد اتصال به طور مستقیم دور می کند. به طور معمول، پروکسی ها می توانند به آسانی اشتراک از ارائه دهندگان سرویس بدست آورند یا به صورت رایگان از برخی وب سایت های بدست آورند. از لحاظ جنبه های منفی، پروکسی ها به شدت پرخطر هستند از آنجاییکه در بیشتر اوقات شما نمی توانید اعتبار سایت صدور پروکسی را تایید کنید. این یک خطر بسیار بزرگ است به ویژه زمانیکه شما در حال برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری داده ها از طریق تلفن همراه هستید. به علاوه می تواند به آسانی توسط ISP ها مسدود شود ، از این روز اگر قصد استفاده از آن را برای  باز کردن سایت های مسدود شده دارید برای شما مناسب نیست.

از سوی دیگر با خرید VPN بهترین ترکیب از آزادی، حریم خصوصی و امنیت را فراهم می آید و اگر هدفتان پنهان کردن IP موبایل خود است، خرید VPN بهترین گزینه است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *