encrypted

افزایش امنیت با استفاده VPN

برای بسیاری از کاربران اینترنت که نیاز به امنیت جدی دارند، این سوال که VPN چیست اغلب وجود دارد. افراد نه تنها می پرسند که VPN چیست، بلکه بسیاری سوالات دیگری نیز در مورد آن می پرسند. در اینجا سعی کرده ایم تا به مردم برای اینکه بفهمند VPN چیست و استفاده های بسیار آن کدام است کمک کنیم تا در صورت احساس نیاز به خرید VPN بپردازند.

  • Virtual مجازی
  • Private خصوصی
  • Network شبکه

نام آن در این مثال به خوبی توصیف شد. یک VPN یک شبکه واقعی خصوصی از سرورهای واقعی و فیزیکی است که روی شبکه عمومی متصل می شوند. جاییکه صحبت از “مجازی” می آید، یک شبکه خصوصی واقعی با کابل های خودش نیست. این ساختار اینترنت موجود را استفاده می کند و عملا باعث خصوصی شدن آنها می شود. می توانید از parsvpn.online  به خرید VPN متناسب با نیاز های خود اقدام کنید.

encrypted

چرا خرید VPN به افزایش امنیت کمک می کند؟

هنگامیکه شما خرید VPN را انجام می دهید، در حال اتصال به این سرورها از طریق اینترنت عمومی هستید که یک دستگاه واقعی و فیزیکی هستند. در ادامه توضیح داده خواهد شد که در کجا جنبه “مجازی” می آید.

VPN ها امنیت خود را مدیون بهترین ویژگی های خود هستند:

  • استفاده از آدرس های IP سرور از راه دور برای پنهان کردن شما.
  • رمزگذاری قوی که داده های شما را درون تونل VPN پنهان می کند.

شما می توانید این مقاله در مورد پنهان کرد آدرس IP را بخوانید اگر هنوز در مورد آنها مطئن نشده اید. رمزگذاری داده های شما به آسانی توضیح داده شده است.

به VPN خود به عنوان ایجاد یک تونل از طریق اینترنت فکر کنید که از کامپیوتر شما شروع شده است به سوی سرور از راه دور که به آن متصل هستید و در نهایت به وب سایتی که می خواهید از آن بازدید کنید. این تونل توسط رمزگذاری ایجاد شده است و داده های شما از طریق آن جریان می یابند. در اینجا است که جنبه “مجازی” از شبکه می آید. در اینجا هیچ تونل واقعی ای ایجاد نشده است، این یک ساختار مجازی از پروتکل های رمزگذاری است.

داده های هر کسی که به این تونل وارد بشود قادر به سرقت رفتن نخواهد بود، در اینجا است که جنبه “خصوصی” آن می آید.

کدام پروتکل های VPN امنترین اند؟

اکنون، به توضیح متداولترین پروتکل های مورد استفاده برای ایجاد تونل ها می پردازیم.

PPTP: خلاصه  Point to Point Tunneling Protocol است. آسانترین در راه اندازی و سریعترین در استفاده است. با این حال، می تواند به راحتی شکسته شود زیرا رمزگذاری آن قوی نیست.

L2TP/IPSec: مناسب برای دستگاه های موبایل و قادر به پوشش دهی برخی از PPTP های ضعیف است. می تواند کند باشد و عقب بماند.

SSTP: یک پروتکل VPN بسیار امن که توسط کسب و کارها، بیمارستان ها و دیگر سازمان های دولتی با نیازهای رمزگذاری قوی استفاده می شود. اگر شما نیاز به یک سطح قوی از رمزگذاری دارید مطمئن باشید که ارائه دهنده VPN شما آن را پیشنهاد می کند.

OpenVPN: غالبا عطف به قویترین پروتکل رمزگذاری VPN دارد. این نرم افزار منبع باز دارای راه اندازی نسبتا مشکلی برای کاربران معمولی است، اما یک ارائه دهنده VPN خوب آن را به عنوان بخشی از کلاینت خود ارائه می دهند.

چطور بدانیم که آیا VPN ما امن است یا نه ؟

بعد از گذشتن از پروسه ساده انتخاب یک  VPN، نصب کلاینت و پرداخت مبلغی کمی به صورت ماهیانه، شما می توانید خودتان را با استفاده از این ابزارها تست کنید:

نشت های IP Address:  Whoer.net به شما نشان خواهد داد که چه وبسایت هایی در حال دیدن هستند بنابراین شما خواهید دانست که VPN شما می تواند از شما محافظت کند.

نشت های DNS: از  DNSleakstest.com استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که VPN شما اطلاعات DNS شما را نشت نمی دهد. آزمایش های ساده ای برای آن انجام بدهید که 30 ثانیه زمان می برد تا اطمینان حاصل کنید که VPN شما امن است.

امنیت Torrent:  ipMagent  یک فایل کوچک دانلود در کامپیوتر شما دانلود خواهد کرد که بعد از آن امنیت VPN شما را در هنگام دانلود تورنت ها بررسی کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *