buy-fastest-vpn

اهمیت فاکتور سرعت در خرید VPN و خرید کریو

بسیاری از VPN ها خودشان را به عنوان سریعترین ها اعلام می کنند. این موضوع اظهار نظری جسورانه است، اما مبهم و دو پهلو است. بدیهی است، تنها یک VPN می تواند در سریعترین باشد، اما این باعث متوقف کردن ادعای ارائه دهندگان VPN نشده است.در حین خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online با ادعایی مواجه میشوید . تا چه حد صحیح است؟

  • parsvpn.online : “سریعترین VPN روی زمین”
  • PureVPN: “سریعترین سرویس VPN جهان”
  • SaferVPN: “سریعترین و ساده ترین VPN “
  • Buffered: “سریعترین و امن ترین VPN”
  • VyprVPN: “سریعترین VPN در جهان”
  • TorGuard: “سریعترین VPN در دسترس”

در اینجا تنها تعدادی از ارائه دهندگان VPN وجود دارند که خود را برتر از دیگران می دانند. در واقع،  اینکه آنها ادعا می کند سریعترین هستند تو خالی است.

این مقاله برای تعیین این نیست که اینکه سریعترین VPN کدام است. این مقاله توضیح خواهد داد که چرا این معمولا غیرممکن است که این موضوع را تعیین کرد. در حین خرید VPN و خرید کریو چه فاکتوری مهم است؟

فاکتور سرعت در خرید VPN و خرید کریو

“سریعترین” در سطح ارزش ما تمایل به این داریم که “سریعترین ” را مربوط به سرعت دانلود بدانیم. خرید VPN یا کریو سریعتر به معنی دریافت سریعتر VPN، تورنت ها دانلود سریع و ویدئو چت با کیفیت بالاتر است.

اما “سریعتر” واقعا عبارت مبهمی است که با VPN ها می آید. این می تواند به خوبی به سرعت آپلود، زمان تاخیر و اینکه کاربر با چه سرعتی می تواند آن را نصب کند، مدت زمان لازم برای شروع یک اتصال و یا هر تعداد از متغیرهای دیگر اشاره کند، هنگامیکه یک سرویس دهنده VPN این سریعترین است، این کلمه نسبتا گمراه کننده است.

در انگلستان، سازمان استانداردهای ملی با ارائه دهندگان پهنای باند درمورد ادعا درباره سرعت درگیر شده بودند. اما از آنجاییکه بیشتر اقدامات نیاز به داشتن حساب کاربری در آنها دارد، تعیین برخی از آنها مشکل و وقت گیر است ، جریمه کردن آنها آسان نیست. این ترکیب با این واقعیت از VPN های یکی شده در سرارسر جهان توسط یک قدرت واحد تنظیم نشده اند.

فاکتورهایی که روی سرعت دانلود اثر می گذارند

حتی اگر ما سرعت دانلود را در نظر بگیریم این تقریبا غیر ممکن است که جایزه سریعترین را به یک VPN واحد بدهیم. اکثریت قریب به اتفاقی از ارائه دهندگان VPN بر روی بیشتر از یک سرور خدمات خود را اجرا می کنند، هر کدام سرعت های مختلفی در زمان های مختلف اجرا می کنند. یکی از فاکتورهای انتهایی ارائه دهندگان که می تواند سرعت های دانلود را تحت تاثیر قرار دهد موقعیت جغرافیایی، مقدار ترافیک شبکه، بارگذاری سرور، ظرفیت سرور، سطح رمزگذاری و پروتکل VPN در میان دیگران است.

حتی اگر دو کاربر یه سرور یکسانی بصورت همزمان متصل شوند، هر کدام شانس متفاوتی در سرعت دانلود دارند. موقعیت مکانی جغرافیایی، ناحیه زمانی، ترافیک شبکه، گذرگاه ISP، سطح رمزگذاری، پروتکل VPN، پروتکل UDP یا  TCP، چه دستگاه به WiFi یا LAN متصل شده باشد، پروسه های پس زمینه، فشرده سازی و بیشتر باید برای کاربر نهایی در نظر گرفته شود.

به طور خلاصه، اینترنت داتا فرار است. بنابراین باید تست های سرعت VPN توسط شخص ثالث انجام شده باشد.

روش های تست سرعت vpn خرید شده

برخلاف بحث ما در بالا، Comparitech تست های سرعت روی VPN ها را انجام داده است و نتایج را برای بررسی های ما اظهار داشته است. هدف ما ایجاد فرق بین VPN های خاص برای سریعترین و دیگران به عنوان بت های دروغین نیست، اما به سادگی به خوانندگان نشانه های کلی از عملکرد آنها را می دهد.

Comparitech از روش های ابتدایی اما موثر برای تست VPN ها استفاده می کند. برای تست سرعت ها تا جای ممکن آزمایشی است، ما فایل های فشرده را سه بار از سه سرور مختلف برای 9 تست دانلود کرده این. ما این کار را بدون یک VPN به عنوان یک گروه کنترل انجام داده ایم. هنگامیکه در دسترس است، ما همیشه محل تست و حداکثر سرعت دانلود اجازه داده شده توسط ISP محلی را آشکار می کند. آنها با اتصالات سریعتر ممکن است به خوبی متوجه تفاوت در سرعت شوند. ما تنها پروتکل OpenVPN را بر روی UDP استفاده می کنیم.

در اینجا نمودار از نتایج آورده شده است. خط ضخیم سیاه و سقید نشان دهنده زمان دانلود است، در حالیکه الماس قرمز نشان دهنده میانگین است. پایین تر بهتر است.

buy-fastest-vpn

 

در صورتیکه ما اعتقاد داریم این روش شفاف ترین و عملی است، اما هنوز کامل نیست. ما همه VPN های لیست شده را در یک روز تست نکرده ایم. ما از استانداردهای مشترک ریاضی استفاده کردیم برای اینکه انحرافات حذف بشوند. اما هر شخص آگاه درباره آمار می تواند نقص ها را به شما بگوید.

شما متوجه خواهید شد که سریعترین VPN که ما تست کرده ایم TotalVPN بود، یک تازه وارد که ادعایی برای سریعترین بودن نمی کند. در حقیقت، این می تواند بخاطر این باشد که TotalVPN زمانی که این مقاله نوشته می شده است زیاد شناخته شده نبوده است. این سروری است که می تواند با یک بار گذاری سبک عمل کند. زمان به شما خواهد گفت که TotalVPN می تواند سرعت را خوب نگه دارد.

روش ما، در صورتیکه بدوی است برای بیشتر برترین است. بسیاری از کاربران (و حتی برخی از داوران حرفه ای) سایت هایی مانند Speedtest.net، TestMy.net یا Speedof.me برای رتبه عملکرد انتخاب خواهند کرد. مشکل با بسیاری از مرورگرها بر اساس سایت های تست سرعت این است که آنها نرخ دانلود را بین سرور تست و سرور VPN انجام می دهند، نه سرور VPN کاربر. این می تواند نتایج عجیبی را بوجود آورد. این برای کاربر روی پهنای باند 10Mbps در دسترس غیر ممکن نیست تا سرعت دانلود 25Mbps هنگامیکه روی تست یک vpn روی Speedtest.net را ببینند.

کدام VPN  برای ما سریعترین است؟

به جای اینکه به صورت کلی بپرسید کدام VPN سریعتر است، سوال بهتر این است که بپرسید کدام VPN برای شما سریعترین است. این اساسا بستگی به موقعیت مکانی شما و موقعیت مکانی مطالبی دارد که سعی به دسترسی به آن ها دارید. اگر شما می خواهید یک برنامه تلویزیونی از ایالات متحده را تماشا کنید، برای مثال باید به دنبال سرورهایی در آنجا باشید.

اگر مکان سرور VPN موضوع نگرانی نیست، باز هم به یک سرور VPN در نزدیک ترین موقعیت مکانی متصل شوید.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *